Hari Ke 15 Di Tahun 2018 | Aku Jumpa Aku

 

Alhamdulillah. Hari ini hari ke 15 di tahun 2018.
Cukup gembira bila Aku Jumpa Aku setelah Aku Hilang Aku

Permulaan kali ini banyak bezanya. Syukur, diberikan kesihatan dan kekuatan untuk mengharungi ‘perjuangan’ yang panjang. Begitulah kehidupan, ada sahaja dugaan yang datang.

Blogging ? Seingat aku, dunia blogging ini mula aku ceburi di awal 2002. Platform yang digunakan seingat aku adalah laman web free yang ditawarkan oleh Yahoo pada waktu itu. Kemudian aku mula beralih kepada Blogger (Blogspot) dan akhirnya ke WordPress. Perjalanan yang panjang, hampir 16 tahun. Ada turun, ada naik.

Teruskan Blogging? Wah, ini memang soalan yang menusuk kalbu. Ikut statistik aku sendiri, pada tahun 2016 dan 2017, aku hanya ada empat (4) entri di blog ini. Manakala untuk tahun 2015 aku ada lebih kurang 27 entri. Mungkin akibat Galau, Gawal Gugah

Kenapa jadi begitu? Tak ada sesiapa yang boleh disalahkan, memang ke aku juga. Sebabnya aku yang perlu menaip untuk kemas kini blog ini. Pikul, Beratnya Ditanggung Walau Canggung.

Semoga selepas ini, blog ini akan kembali terisi dan memberikan manfaat bukan sahaja untuk aku tetapi untuk orang-orang yang membacanya.

Terima kasih untuk mereka yang pernah membaca, yang masih mengikuti, yang menyokong dan yang akan terus membaca.

Alamak, macam sedih pula entri pertama di tahun ni. Hahaha… tahun ini punya misi dan semangat lain macam !

Nota:
Gambar di atas diambil dalam perjalanan menuju ke Tamu Gaya Street. Cantik juga lukisan bunga Rafflesia di anak tangga tu.
Kredit dan syabas ! untuk mereka yang telah menghasilkan karya sebegitu. Terbaik geng!

Bah, jumpa lagi di karangan akan datang. Ni kali di kasi jadi!

Muka 1 dari11

Tinggalkan Komen

error: Content is protected !!